Amb la bona actitud, torna el triomf
ALINEACIÓ
Pau (60), Ian (45), Joshua (60), Oriol (35), Carles (55), Jeroni (60) i Oliver (50).
SUPLENTS: Callau (30) i Victor (25).
GOLS
1-0 Jeroni (1Q). Remata un córner de cap al segon pal.
1-1 (2Q).
1-2 (2Q).
2-2 Jeroni (3Q). Guanya una pilota al mig del camp per força amb 2 rivals i xuta de fora l’àrea.
3-2 Jeroni (4Q). Al refús del porter en una falta llençada per Marc Oliver.
4-2 Oliver (4Q). Recull el refús d’un xut llunyà de Ian, dribla el porter i marca a plaer.
4-3 (4Q).
RESUM
Es va veure una altra actitud i l’equip Aleví C de l’Escola va saber treballar molt per aconseguir una victòria que se’ns resistia des de 4 jornades. La víctima va ser l’Ametlla B.
El primer quart va ser de domini local i al 3’ Jeroni marcava de cap en la sacada d’un corner i podrien haver ampliat la victòria. Però en el segon quart es va baixar marxa i l’Ametlla era qui dominava i aconseguia remuntar el partit, marxant al descans 1-2.
L’equip va a tornar a anar a pel partit i aconseguia posar-se 4-2 amb 2 gols mes de Jeroni (gran partit i 8 gols en els últims 2 partits) i un d’Oliver. A falta de 2 minuts l’Ametla feia el 4-3 però no va haver ni temps per a patir i el marcador ja no es mouria.